Vanavond kreeg ik een mailtje.
“Hey Anneke, maak je moeder blij!”
Of ik mijn moeder blij wilde maken met een mooie foto op hout. Of op aluminium. Of plexiglas.
Nou, dolgraag! Lijkt me fantastisch.
Ik weet dat bedrijven inspringen op dagen als moederdag en ik snap het nog ook. Geld is geld hè? En dus weet ik ook dat dit bedrijf niet de laatste was. Je ziet het op tv, hoort het op de radio en leest het in kranten en folders: moederdag (en over een paar weken vaderdag) is nou eenmaal hot en iedereen pikt daar een graantje van mee.
Maar in m’n inbox? Met m’n naam erbij enzo? Kom op, jongens…
Ik kon het niet laten om dit keer gewoon maar eens een mailtje terug te sturen:
Hey fotocadeau,
Leuke actie!
Ik zou haar graag blij maken met een mooie foto.
Ware het niet dat mijn moeder vier jaar geleden is overleden.
Beetje jammer…
Geef een reactie